Ta vara på vardagen

Det gjorde jag idag. Efter skolan tränade jag, sedan blev det lite plugg i skolan tillsammans med Danni innan vi gick till qué pasa. Där åt vi lyxig middag; fläskfilé med klyftpotatis och ett glas vitt vin för att fira att jag fick mvg på projektarbetet och att vi är bäst helt enkelt!
Efter middagen drog vi oss till ett fullsatt Gamla Ullevi och såg IFK - Malmö. Trodde malmö skulle vinna med 1-0, men Sam la mål i sista sekunden, tuuur! För annars spelade vi inget vidare bra. Jag satt och skällde på både spelarna och domarn som inte heller va på topp idag..
Nu ska jag sova, imorgon är det svenska nationelltprov i fem timmar, yeeey... Håll tummarna för oss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0