Fotbollsspelaretorsk

Jag har en så söt vän som känner mig allt förväl! Igår smsade vi och hon berättade om hur söt hennes pojkvän är och jag klaga att jag var ensam. Då sa hon att jag kunde få bli tillsammans med vem jag vill på hennes the sims. Några minuter skickar hon att nu har hon gjort Sam Larsson och vi är tillsammans. Asså, jag behövde inte skicka att det var honom hon skulle göra, hon kände mina tankar, haha. Och ja, jag är världens största fotbollsspelaretorsk; säger du att du spelar fotboll blir du direkt 10x mer intressant, hehe. Men Sam alltså... Mums!
Imorgon är det en viktig match mot Malmö och då ska hon följa med och spana in min the sims boyfriend, hoppas han sköter sig och skjuter in ett mål eller två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0