Hej, jag lever!

Man skulle kunna tro att jag gått upp i rök. Men det har jag inte! Jag har haft fullt upp med att leva och då glömt bort bloggen lite. Men på efterfrågan från några fina läsare tycker jag nu att det var dags att uppdatera den!
Fyllde 18 förra veckan som firades fantastiskt bra, med en blandning av alla fina jag har i min närhet, kompisarna på fredagen och släkten på lördagen. Imorgon blir det utgång igen fast då med tjejgänget från klassen. Vi ska ut och äta på resturang för att fira att fyra av oss sju fyllt år inom de två senaste veckorna, sedan hem till Isabelle för att fixa oss och sedan drar vi ut och klubbar. Är supertaggad, ska bli riktigt skoj!!

Hoppas ni har det bäst, nu ska jag återgå till spanskaläxan och min kopp honungsvatten som förhoppningsvis ska hjälpa mig få bort mitt halsont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0