Egentid

Hade en trevlig kväll igår, i alla fall i början. Vi var på resturang Viktoria, jag åt en jättegod laxpasta med räkor och kräftor i en krämig sås med ett glad vitt, mums! Sen gick vi hem till Isabelle och hade en jättebra förfest! Lite för bra, hehe.. Så efter det valde jag att åka hem, mådde inte så bra plus att jag är förkyld så var nog ett klokt beslut.
Idag har jag pluggat, promenerat, sovit och varit förkyld. Mamma och pappa är inte hemma ikväll så kollar på grease, en riktig klassiker, har målat naglarna och lyxat till det med hallon, kesella och digestivekex. Sitter här och sjunger och har det mysigt i min ensamhet.

Hoppas ni har en bra lördagskväll, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0