Uppladdning


Det laddas upp i det Anderssonska hushållet inför gbg-varvet imon. Pappa, mamma och jag ska springa och har just njutit av en fantastiskt god pastasallad med kyckling och curry!
Nu blir det att tämja musklerna lite (stretcha med andra ord), fortsätta dricka vatten och ladda min iPod med ny, pepp musik (tack Julia för alla låttips! :* )
Håll tummarna för mig och om ni är där har jag neon orange tröja. Ser ni mig, rop och heja fram mig för kommer nog behöva all energi jag kan få!

Tidig sänggång, sedan kör vi!
Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Heja josefin! Kämpa på imorgon.Hur dags startar du?Fina kort från Budapest!Hälsa mor och far lycka till också! Kram mormor.

2012-05-11 @ 20:39:06
Postat av: Mamsen

Väldigt gott recept du hittade. Kram

2012-05-13 @ 19:12:34
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0