It's going great!

Har varit så duktig den senaste veckan! Tränat flitigt och ätit nyttigt, är stolt över mig själv! Igår var jag i Hålanda och hälsade på Ida. Vi hade riktigt mys med massa tjejsnack, matlagning, familjemys med hennes familj framför melodifestivalen, och avslutade med flashdance. Det var längesedan det var bara vi och kunde ta det lugnt och prata om allt möjligt, hade supermysigt!! Idag har jag pluggat och övningskört. Första gången på motorvägen, rödljus och påfart. Läskigt, men samtidigt kul och jag måste börja köra å riktigt nu, för planen är att jag ska ta det när jag fyller år och då behöver jag ju vara expert! Kram!

Kommentarer
Postat av: Ponnybrudanras fanblogg!

Hej!

Är ni ett fan av ponnybrudarna?

Då är min blogg rätt för er!

Har gjort en fanblogg om ponnybrudarna där det kommer komma allt och lite till.

Även er läsares idolbilder och texter som ni skulle vilja ha publicerade, så fixar jag det, tveka inte ^^

Men kika gärna in där, läs och kommentarer lite^^

(designen och så är under renovering, så det kommer bli bättre ;)

2012-04-10 @ 18:18:02
URL: http://ponnybrudarnasfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0