Fun!




Hade det trevligt ute i Hålanda, vi har det roligt när vi är tillsammans vårt lilla "gäng"! Bilden är från kvällen med Williams brillor, ett måste för alla!
Igår åkte jag hem vilket tar ett tag och sedan var det träning.
Idag åkte jag in till stanoch fikade med finisarna Felicia, Hanna, Daniella och Ida. Efteråt gick vi och kollade i second hand butiker, jag hittade en mysig vit tröja. När vi var och fikade ringde William och frågade om jag kunde komma och hjälpa honom och Oskar med deras företagsekonomi. Det betydde att jag och Ida förflyttades till Näset och jag skällde lite på dem, men de kom iallafall en bit, hehe!
Nu ligger jag och kollar på 27 dresses, mysigt. Kände att jag behövde en amerikansk kärleksfilm som är totalt förutsägbar ikväll, då är denna perfekt!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0