Lagom är perfekt!

image description

Grattis syrran på 20-årsdagen!!

När det är lov brukar jag alltid ha en tid där jg tillåter mig själv att unna mig och äta vad jag vill. Dock har jag svårt att sätta gränser och det blir att jag bara äter för att jag kan och inte har något annat att göra. Därför har jag bestämt mig för att köra på lagom detta lov. Äta gott, men i rätt mängd och få in lite träning också.
Så idag har jag tagit en joggingtur fram till affären där jag köpte skinka. Hehe, inte livsviktigt att ha skinkan men det gav mig motivation att komma ut och springa. Efter sex kilometer började det kännas tungt och jag märkte att jag inte löptränat på länge. Skärpning Josefin!
Så när jag kom hem var jag välförtjänst av pannkakor, mumsigt!

Kram!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0