Fredag!





Hade ett jättemysigt minikalas med Mormor och morfar igår. Fick de fina grejorna som vi köpte och åt flygande jakoc och mammas oslagbara daimtårta!

Idag hade jag italienska på morgonen. Ska ha det framöver med steg 3 istället för steg 2 eftersom jag inte kan den tiden som jag tidigare sagt. Och torsdagseftermiddagarna kan inte läraren så nu blir det såhär. Får se hur det  går...!
Nu ska jag vila mig en liten stund för att sedan återvända in till stan och se på HÅKAN HELLSTRÖM!! Åh, det ska bli så mysigt! Är bara lite orolig om var jag får plats, men kommer dit halv fem så in kommer jag väl iaf förhoppningsvis!
Imorgon drar jag och Anna till Kalmar på en liten mysig tripp så vet inte hur bloggandet blir de kommande dagarna. Det återstår att se...

Ha det bra, och hoppas ni får en trevlig helg!
//Josefin♥ 

Kommentarer
Postat av: M*

Ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-09-16 @ 20:57:59
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: emma

Vad gott! :)

2011-09-17 @ 12:38:44
URL: http://vicckiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0