you keep me smiling


Har haft en härlig dag!
Förövrigt har jag väldigt mycket som händer, med plugg och handbollen så hittar inte riktigt tiden till att blogga. Får se när den kommer, kanske nu...
Hade italienska imorse med steg 3 (går egentligen steg 2) och jag är typ lika bra som de andra, hehe. Matte och filisofi innan jag slutade tolv. Fick springa för att hinna med bussen efter lunch sen. Först körde tant-busschaffisen mitt framför ögonen på mig trots att hon såg mig (!) så fick skynda mig ner till brunnsparken till fots. Väl där springer jag när jag ser 5:ans spårvagn som jag tar för att gå på bussen på Hjalmar Brantning istället för att tjäna tid. Då ska de såklart byta förare och tappar där viktig tid. Över bron var det kö, men såg som tur var att röd fort. stod vid Nils Ericson. Såklart skulle någon av vid frihamnen och väl på Hjalmar fick vi vänta på att spårvagnen framför oss ska köra iväg. När den tillslut öppnar dörrarna ser jag min buss komma och får springa sick sack mellan bussar och människor det snabbaste jag hade och hann! Tack och lov! Denne busschafför var snäll och öppnade dörrarna!
När jag sedan kom hem promenerade jag med Engla ute i blåsten. Hade med mig kameran och mitt nya, fina stativ som jag fått av farfar och fotade vågorna, och mig själv, hehe.
Har även hunnit vara på träning och haft en mysig familjemiddag där alla fyra var samlade, kändes riktigt högtidligt! Nu ska jag se klart fotbollen, sedan blir det nog lite sex and the city!

Ha en trevlig fredagskväll!
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Merlinda

Åh vilken fin bild sötiis <3

2011-10-08 @ 11:09:00
URL: http://onedrop.devote.se
Postat av: Hanna

Kul att du är tillbaka!=)

2011-10-08 @ 21:29:32
URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0