singstar & sex and the city


Jag har receptet för en lyckad kväll - en vän, singstar och sex and the city - the movie. Då kan inget gå fel!
Hade det jättemysigt med Mina, vi gick ner och betade av alla mina sex singstar skivor, höll på i två timmar. Har inte använt den på jag vet inte hur länge, men det var kul! Haha, hade så roligt när vi sjöng super truper och Mina hade andra stämman med suppaper-truppaber. Åh, vad jag skrattade! Sedan mös vi ner oss i min säng och såg filmen innan vi kurade ner oss och somnade.
Idag har jag hunnit med frukost, avvinkning av Mina i Jörlanda och övningkörning med pappsen. Gick bra, idag lärde jag mig att växla utan att titta ner!
Nu blir det lite, helst mycket, naturkunskapsplugg. Får se vilket humör jag är på... Men ska sätta mig i sängen med datorn, ett block nk-boken och lite att knapra på så ska det nog lösa sig!
//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0