Här kommer ett Barcelona-inlägg!

Hej alla hemma i Sverige! Har det toppenbra! Har fått en jättetrevlig och gästvänlig familj. Känner mig nästan som hemma och de hjälper mig med språket. Saken är ju den att de egentligen pratar catalanska här, men för min skull pratar de castellano. Dock blir det mest engelska för när de säger något på spanska blir svaret ofta - ¿qué? Än så länge har vi promenerat runt i B. Varit på berget mouniqe och sett olympiad området, både där de bodde och där de tävlade. Igår var vi i park guell, som hade jättefin utsikt över hela staden, maffigt! Har även varit inne i la sagrada familla, fin och ljus var den, väldigt modern! Gillade att allt symboliserade något! Bland det bästa av allt, är helt klart camp nou! Barcelona - sevilla på bra platser på camp nou. Kändes som jag dött och kommit till fotbollshimlen. Överlycklig var jag! Jag har fått äta tapas, på mysig resturang i stan med familjen till lunch i lördags och havspaella vid stranden med samma igår. Och har nästan börjat gilla musslor! Har ätit det några gånger nu och det är inte så dåligt faktiskt, hehe. Det ända som inte stämmer är vädret, det har endast varit glimtar av solsken och idag har det åskat och regnat hela dagen... Men det sägs att det ska bli finare imorgon och på onsdag, så håll tummarna! Nu aka jag njuta av resterande dagar här nere, för ögonblicket bestående av "påven Johanna" och en burk TriNa! //Josefin

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Hoppas att du inre trivs för bra bara. Glöm inte var hemma är. Ha det underbart tjejen till vi syns. Kramar Lena

2011-10-24 @ 18:56:15
Postat av: Mamsen

Härligt att du har det så bra, jag längtar till Barcelona när du beskriver. Kram min tjej

2011-10-24 @ 20:43:34
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: Josefin



Låter som du har det bra hoppas det fortsätter så!Kramar från mormor och morfar och önskan om ett soligt slut!

2011-10-25 @ 08:21:48
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: Anonym



Hej! :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Ps: ni minns mig säkert från "modelbea"-bloggen

Lycka till! :)

2011-10-26 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0