Christmas is the happiest time a year






Hade en mysig julafton med mycket liv. Kusinerna är inte direkt lugna och plus en livlig laberadorvalp blev det inte så mycket vila. Men det var väldigt kul att träffa kussarna igen, har inte gjort det sedan vi var i Antibes i Augusti...
Vi såg Kalle Anka, åt gott julbord, åt mina supergoda hemmagjorda bounty(!!), tomten kom och vi fick våra presenter. Jag fick massa fina grejer bl.a. beigea converse, J.Lo:s parfym L.A. glow, en klocka, pengar och skivor - Håkan hellstrom, känn ingen sorg för mig i Göteborg och soundtracket till love actually, jättebra låtar!

Idag har det varit en familjedag. Jag och pappa var på en liten resa och jag köpte kamera fodral, pappa en 3D blu-ray spelare och så hälsade vi på gammelmormor på sjukhuset. Sedan åt vi familje middag - rester från julbordet, haha och nu ska vi se på Harry Potter första filmen. Trevligt att ha hela familjen samlad!

Hoppas er jul har varit toppen!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0