Julklappsshopping

Idag har jag varit inne i stan med bästa Anna. Fick handlat klart alla mina julklappar och vissa blev jag faktiskt riktigt nöjd med! Det blev även en liten present till mig själv hehe...
Det var riktigt mysigt, dock var det inte så mycket julkänsla. Men på slutet när det blev mörkt kändes det ändå som om det kunde bli en jul även i år!
Och jag har äntligen läst mig att man kan ladda upp bilder från digitalkameran till denna datorn, min skoldator. Så nu kan det bli mer bilder här!

Min julklapp. Ska ha den här till en dag jag känner att jag behöver lite uppmuntan, hihi!



Nu sitter jag och gör lite företagsekonomi och ser på sunes jul. Alltså inte så serriöst skolarbete, hehe.
//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Louise



kul att du är med :) drar tre vinnare imon :) hoppas du får en fortsatt bra söndag :)

2011-12-11 @ 22:01:52
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/
Postat av: Louise

Dagens blogg vinnarna är nu uppe kika in och se om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

2011-12-12 @ 08:44:59
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0