Effektiv dag


Har faktiskt fått gjort ganska mycket företagsekonomi idag! Har ringt och pratat med Erik på trygg-hansas kunservice för att se vad det kostat att försäkra cafét, utvecklat texten mycket, fixat marknadsföring och klar med försäljning och löner. Nu har jag lokal och lån kvar som är ganska jobbiga... Just nu är det i en köpt lokal och då kommer jag ha massa lån och det vill jag inte, men hittar inga lediga lokaler som jag kan använda... Får se hur det blir!
Är så stolt över mig själv att jag lyckats vara nyttig idag! Frukosten, okej, men behövde ju ändå äta frukost och det är en tradition! Sedan åt jag scones till lunch och inget mer och till middagen lagade jag en jättegod kyckling-tjolafräs! Första gången jag gjorde den och det smakade riktigt smarrigt, ska jag göra om! Men igår hade jag planer på att jag skulle göra en kladdkaka idag eftersom det är kladdkakans dag på torsdag och då vet jag inte om jag har möjlighet att göra det. Men så kände jag inte idag att jag var så himla sugen och då motstod jag! Good girl, fortsätt att göra det! Nu har jag målet att bli så hungrig och sugen som möjligt till julbordet på söndag, hehe!
Nu ska jag köra igenom matteboken så jag har en bra grund till provet på torsdag och panik plugget imorgon. Hav åtta blir det fys träning!
kramar!

Kommentarer
Postat av: Louise

vkul att du är med :) drar tre vinnare imon :) Hoppas du haft en bra lucia :)

2011-12-13 @ 19:57:28
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0