Mitt mästerverk.



Hemma från en fantatisk resa till Antibes som ni kanske får höra om och se bilder från någon gång. ;)
Denna veckan har jag och syster fått huset för oss själva och jag måste nästan påstå att detta har varit den bästa veckan på hela sommarlovet. Jag har bara vilat och tagit det lugnt. Träffade Anna och Annie i tisdags och hade handbollsträning i onsdags.
   Igår och idag har jag lagt ner den mesta tiden på att sy klänningen som är på bilden ovanför. Och jag måste säga att jag är rätt nöjd! Tycker nog att det är den finaste och mest välsydda plagg jag har gjort själv utan modell (och troligtvis med också).
   Nu ska jag bege mig till köket för att förbereda mammas och pappas välkommenhem middag!

puss & kram !  

Kommentarer
Postat av: Josefin

Snygg klänning!!!

Bra jobbat Josefin.

Kramar mormor.

2011-08-14 @ 07:38:26
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0