Milano


Här är jag den 9 juni!

Sitter i mitt rum med solen skinandes utanför och fönstret öppet så jag får in frisk luft. Sitter och läser genom, rättar och förbättrar min historie uppsats om Finska vinterkriget. Det hade kunnat vara sämre... Det hade kunnat vara regnigt och noll gradigt och jag kunde haft panik om att jag bara skrivit inledningen på uppsatsen och den ska in på måndag. Så jag har det faktiskt ganska bra.
Jag har en lugn lördag framför mig. Att göra klart uppsatsen är dagens prio ett. Sedan ska jag försöka ta mig ut på en promenad i det härliga vårvädret. Hade egentligen velat gå ut och springa, men har varit sjuk en vecka nu, och är inte helt frisk än så det får jag stå över.
I torsdags bokade vi en resa till Milano - jag, mamma och Emilia ! Vi ska turista och shoppa i det härliga juni vädret och det fina Italien, jag längtar !
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: - ROCKANDHAIR -

ballt!

2011-04-09 @ 17:44:43
URL: http://rockandhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0