Grattis Annie!



Idag fyller bästa Annie 16 år, grattis !

Imorse var bussen försenad så jag kom försent till samhällslektionen. Vi skulle vara förberedda för att redovisa men inga grupper var det förutom vi. Jag har inte riktigt orkat lägga ner tid på den, men kände på bussen dit att det vore väldigt skönt att ha det gjort, så gjorde talkort imorse på bussen. Men det gick bra, och nu är det ur vägen!
På svenskan hade vi grekisk litteraturhistorieprov. Det kändes som det gick bra!
Efter skolan åkte jag in till Stenungsund och gick till tandläkaren. Satte in tandställning på underkäken, men själva ståltråden var för lång, så den låg och skavde. De klippte till den, så nu slipper jag den. Men har fortfarande fruktansvärt ont! Hela min mun är full av blåsor och att äta är en pina. Får tugga maten med tungan... Därför blev det soppa till middag!
Efter tandläkaren gick jag till guldfynd och köpte den snygga klockan för bara 99kr! Wow, vilket fynd! Har sett dem länge nu och tyckt att de varit häftiga, men aldrig vetat vilken färg jag ska ha. När jag såg att de sålde ut dem så billigt i ett reklamblad tog jag mig äntligen dit och fastnade för denna orangea! Har gått hela eftermiddagen och kollat vad klockan är. ;)
Mötte upp Annie med resten av gänget - Anna, Jullan och Emma. Vi satte oss på sandbergs café och bjöd annie på en födelsedagsfika. Själv åt jag en god rabarberpaj (jag tuggade med tungan...)
//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0