Frölunda!

Wow, frölunda kammade hem 3 poäng idag mot färjestad! Jag hejar på frölunda, och har alltid gjort, men måste säga att de har bara blivit ssämre och sämre och nu är de dåliga. För ett par år sedan tyckte jag fotboll och hockey var lika roligt att kolla på, men det har ändrats rejält och nu är det fotboll som gäller! Hockey är bara för mycket, match nästan varannan dag, och det är direkt inget plus att laget man hejar på inte spelar bra hockey....
Men nu har de bärjat en seger iaf och det är ju bra !

Sitter och väntar med spänning. Våra tränare sa igår att de skulle ta ut laget till våran seriepremiär på lördag och lägga ut på laget idag, men än så länge är det tomt. Jag hoppas verkligen att jag blir uttagen, men har inte den blekaste aning om jag kommer bli det eller ej. Jag är någonstans där mittimellan... Håll tummarna !

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa slut boken, har inte kommit dit förrän nu. Imorgon har vi sovmorgon + att det är fredag, yey!

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: bbs

hej, nej det är inte jobbigt med så många syskon. Lr jag e kanske van:)

2010-09-23 @ 22:02:08
URL: http://babyshakur.blogg.se/
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

haha nä egentligen gör jag inte det :)

Det blev bara att jag käkade upp min bulle

på morgonen hahaha ;)



härligt med fredag eller hur? :)

2010-09-24 @ 15:13:10
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0