Sov sött.

Har skrivit klart mitt tal. Det är dock 9 minuter och det får högst vara 5, så måste rensa bort en hel del... Får helt enkelt förkorta och ta bort.
Imorgon börjar sista veckan innan lovet. Den är hemsk, vi har psykologiprov på tisdag, svenska redovisning på onsdag och engelska inlämning och redovisning på fredag. Men den som väntar på något gott...! Sedan blir det en härlig vecka med lov, som börjar med London och slutar med Håkan Hellström.
Imorgon kan jag inte vara med på gympan p.g.a. min fot och framförallt arm så har sovmorgon. Efter skolan ska jag stanna kvar inne i Göteborg för IFK GBG spelar mot Trelleborg. Blir att stanna kvar i skolan och plugga, kanske äta lite god thai mat, får se vart jag hamnar. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Haft en bra helg? =)

2010-10-25 @ 00:42:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0