SM - dag 2

                    
Spana in vad bollen är på den första bilden, riktigt häftig bild!

SM steg 1 är nu avklarad, och vi kom trea i serien. Kom inte vidare direkt till steg 3, men ska vara grymt nöjda öfr vi spelade bra och har förbättrat oss riktigt mycket det senaste året!
Vi vann matchen imorse, där jag lade ett mål. Sedan förlorade vi sista mot skövde, men vi kämpa på bra och höll igen stark. Blev förlust med 6-9 bollar och det är inte dåligt mot ett elitlag. Där lade jag två mål och hade 10 riktiga drömminuter för egen del. Den känslan ska jag spara och ha med mig framöver!
Jag tror 9 är mitt nya nummer. Har gått bra att spela i det i helgen. Så nu kan jag spela i både tre och nio. ;)

Nu blir det ensam mamma söker!
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis :) <3

2010-10-11 @ 00:16:21
URL: http://minnesblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0