Olivia-dagen!

Glömde ju skriva förut GRATTIS till Olivia som fyller år idag! :)

Nu har jag skrivit klart stödord till svenskatalet som jag ska ta med mig hem och sätta på små kartongbitar. Då behöver de inte fladdra när jag står där framme och är nervös. Har även skrivit klart min engelska uppsats. Den fick vara på max 770 ord och min är på 770. Hehe, och det konstiga är att det bara blev så, har inte suttit och sett till så att det blir rätt antal. ;) Nu blir det att läsa psykologi när jag äter middag någonstans som jag inte har bestämt mig för än... Men pluggade lite på den förut samtidigt som jag förhörde Isabelle, och kan den rätt bra. Måste bara lära mig att sätta in försvarsmekanismerna i samband, men det fixar sig.

HEJA BLÅVITT! Det är ju trots allt därför jag är kvar inne i stan, för att jag ska kolla på ifk - trelleborg på Ullevi! Kommer nog bli kallt, men har på mig långkalsonger, sjal, halsduk, mössa, vinterjacka och fick låna mammas mysa pälsvantar. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: ja! Fyfasen vad skönt med lov :)

2010-10-25 @ 18:41:42
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0