Luchar por la independencia!

Sitter och pluggar spanska. Tycker det är rätt kul, om jag inte visste att jag även har ett stort historiaprov som jag skulle behöva plugga inför. Det kommer härnäst...
Har ont i halsen, himla skit rent ut sagt! Hoppas, hoppas, hoppas att den blir bra till på onsdag så jag kan träna. Och till helgen måste den vara frisk, annars spelar jag SM iallafall!
Jaja, får återgå till skolböckerna. Ska ta och smaska i mig en liten kanelbulle också, sedan blir det tidig sänggång så att jag kan bli frisk!

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: emma

hej förlåt för att jag inte har svarat men man ser inte komentarerna direkt och jag brukar aldrig gå in och kolla på dom :) Det är jättebra i skolan, hur är det för dig?:)

2010-10-04 @ 20:49:54
URL: http://emmawinberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0