Härlig fredag!

Hejsan!
Hade sovmorgon imorse, härligt. Men precis som förra veckan startade inte mopeden och jag behövde cykla som en galning till skolan.
Hade engelska, samhäll och naturkunskap. Åt lunchen tillsammans med klassen i skolan. Kände inte att jag behövde stressa hem idag så det var mysigt att äta i lugn och ro. Åkte buss hem tillsammans med Gustav och Emilia.
Nu på eftermiddagen har jag sett gossip girl och tagit en avkopplande stund. Plugga ska jag göra på söndag. ;) Har ätit en god och mysig middag med hela familjen för en gång skull. Det är synd, men det händer väldigt sällan nu för tiden... Oftast är det så att vi lagar mat till oss själva... Men idag åt vi bakad potatis och räkröra tillsammans.
Ska iväg på träning nu, uppvärmning inför våra två matcher imorgon.

Ha en trevlig fredagskväll!
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs

2010-12-20 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0