Bokredovisning & secondhand i London.

Ja, pluggandet har väl gått sådär... Har nästan gått igenom hela svenskaredovisningen och skrivit den till et tal. Har dock en liten del kvar som jag har lovat mig själv att jag ska göra klart indag innan jag går och lägger mig!
Men mitt i pluggandet har jag hunnit sett på grease 2, faktiskt skapligt bra och letat second hand butiker i London. Det är bara sex dagar kvar tills flickorna i familjen åker, ska bli galet kul! Och om ni har några tips, både på secondhand butiker eller något annat får ni gärna dela med er!

Jaja, nu ska jag återgå till min svenska, jippie....
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: elin

sv preeeeecis! om du inte har tid att blogga imorgon kan du göra det idag tex :D :D :D

2010-10-24 @ 16:59:23
URL: http://elinpk.blogg.se/
Postat av: natali

Härligt , DEt är precis vad jag med gjorde , choklad muffins :D



La precis märke till ditt blogg namn , Pasta med pesto 'Var fick du den iden från ?! Tyckte det va skit kul , För det är en av mina favorit rätter :)

2010-10-24 @ 18:48:11
URL: http://natalinikola.blogg.se/
Postat av: natali

i see :D haha

På den tiden man hade bdb hete jag faktist Epicbananafail , det var en bdb nästan som en blogg , med bara heftiga bilder, jag ska kolla nån dag om den finns kvar har inte kollat i den säkert över 2 år O;

2010-10-24 @ 20:14:49
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0