2 dagar till LONDON!


                     tröja - gina, linne - rut m.fl. kjol - MQ, halsband - glitter


Åkte bil med pappa imorse, det var skönt att slippa cykla! Och då hann jag plugga lite extra på spanska glosorna. ;)
Idag hälsade nionde klassare på oss när vi hade samhällskunskap. De blev nog rätt chockade, Kalle är rätt rolig. Haha, men tror även de tyckte det var en kul lektion! Hade även förhör på spanskan. Alla blev skitchockade och sa till vikarien att vi brukar aldrig få förhör på läxorna! :o Hehe, men det kunde de ha listat ut eftersom det var vikarien som gav ut läxan. Då borde Gudrun ha sagt åt honom att han skulle förhöra den också, right?
När lektionen led mot sitt slut började det regna, jippie... Men jag hann med tåget och tåg bussen hem, så slapp att beröras av det.
Nu har jag fotat lite, skrivit klart mitt engelska tal och förbereder ipoden inför london. :)
Ska gå och äta rödbetssoppa och pankakor, mumsi!

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: a

coola bilder :D

sv: Tack!!

2010-10-28 @ 19:16:27
URL: http://annamathisen.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack!

snygg outfit ;)

2010-10-29 @ 15:35:36
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Lydia :)



Svar:Tack,visst är den fin :D Jag beställde hem den från hm online och därför tvekade jag lite men den var verkligen ursnygg och den kostade bara 79;- kr! Snacka om kap ;)

2010-10-31 @ 17:02:28
URL: http://lydiaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0