Friends are there to comfort

 

 

Kom precis hem från Anna. Vi gick ut med hundarna. Jag behövde lite tröst och hon gav mig det, en äkta vän! Eller ja, en äkta vän som inte läser sin bästa kompis blogg.... :p <3 Vi kollade även på poirot, en deckare. Är inte förtjust i genern men hon övertalade mig att stanna och kolla. Den gick ändå att se på, lyckades iaf gå hem från henne till mig själv, och det hade jag inte vågat efter t.ex. män som hatar kvinnor... :s

Imon har vi sovmorgon, börjar inte förrän kl.9.15. Ska få sjuss av Julia. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anna

hahha nä jag ska bli bättre på att läsa den... du är ju ändå min bäste vän<33

2010-06-28 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0