Only one point !

Skolan idag. Började som sagt vid kvart över 9, härligt! Hade en lugn dag, svenskan pratade vi, på matten pratade vi och jobba lite. Fick reda på hur det hade gått på nationella proven i matte och no. Matte fick jag starkt MVG, och no var jag ETT poäng från mvg! Lite surt, men är ändå väldigt nöjd, för jag trodde det hade gått kepprätt åt skogen. :D
På gympan gick jag, Evelina, Viktor, Benjamin och Lars ut och spelade fotboll. Jag kan ju säga att halva gänget inte var några mästare direkt.... :p Men kul hade vi!

När jag kom hem toog jag med mig Engla ut och gick ner till havet. Fotade, och några av bilderna ser ni nedan. Blev nöjd! :)

Nu ska jag iväg och träna, fys... Sedan blir det snabbt hem för att titta på esc semi 2. Heja Anna! Det här startfälltet är tuffare, men jag hoppas att hon tar sig vidare till lördag!

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Ca 50 kr tror jag det var :)

2010-05-27 @ 18:38:35
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0