12 points to.... GERMANY!!

Yey, rätt låt vann! Och detta har hänt två år i rad nu, är chockad över europas bra musik smak! Gillade också Belgien, synd att han tappade poäng i slutet, men han var ändå bland topp 10 vilket är bra! Lenas låt var inte lika bra live, men den funka och jag vet ju hur den låter på skiva!
Men jag tyckte Sverige röstade konstigt. :s Varför gav vi bara Belgien 2 poäng när vi själv skickade en ballad med gitarr, ända skillnaden var att detta var en kille?! Lite fel, är besviken på oss, men Lena vann så är glad ändå! :D

Har haft en mysig kväll med Jullan, Julia, Louice och Anna. Lagade 3 rätters middag, är faktiskt riktigt nöjd med min avancerade huvudrätt, och den blev lyckad! Smaka iaf gott. ;)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja rätt låt vann verkligen!:)

2010-05-30 @ 11:18:24
URL: http://johannaalma.blogg.se/
Postat av: hanna

okej :) har spelat i spårvägen hela tiden förut nu sista året, så nu spelar jag på skoj i sannadal bara. dudå? :p

2010-05-30 @ 15:16:23
URL: http://hannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0