Första löpningen 2010

Hej!

Varit i skolan idag, varit väldigt lugn dag. Först matte, sedan spanska som man inte gör spec. mycket på plus att vi såg på film en stund också. SO då vi ser en film om Adolf Hitler. Lunch, hamburgare! Var hungrig så då var det bra att det var en ätbar lunch. Under eftermiddagen var vi på filmföreläsning. Vi fick lära oss alla vinklar och hur filmer är uppbyggda. Det var intressant, men lite segt. Fick sitta i obekväma stolar och lyssna på en man i 2timmar.

När jag kom hem hjälpte jag Jennifer med hennes handbollslektion hon skulle ha för klassen. Gav henne förslag på polack och lång anders, två växlar. ;) Sedan kollade jag klart på Oliver Twist, den 6h långa serien jag lånat av min so lärare. Den var helt okej, men inte så bra skådespel och den var lite för lång.... Läste sedan lite.

Sedan kände jag att hela huvudet va sådär trött som det blir efter för mycket vila, tv och vara i samma rum för länge. Och fick sådan lust att gå ut och springa så det gjorde jag! Har inte gjort det en ända gång detta decenium än så trodde inte jag skulle ha någon kondis kvar, men gjorde mig själv positivt överaskad. Stannade inte en gång och sprang ca 3km. Riktigt stolt över mig själv faktiskt! ;D

Nu sitter jag här i soffan och kollar på Frölunda - Timrå, T leder med 1-0... Kom igen nu förlunda!

Någon mer än jag som längtar efter detta??



//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: friida ♥

Jag längtar ;o

(L) :D

2010-03-10 @ 20:29:05
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0