SALEM AL FAKIR!

Hej!

Gårdagen var händelserik. I skolan hade vi plojkort. Varje år har 9:or fått ta plojkort till skolkatalogen, men förra året sluta de med det för ungdomarna klädde sig olämpligt. Men då tänkte vår klass att vi kan ju göra det utan fotograf för skojs skull, så Malin tog med kamera. Vår klass är känd som emo-klassen i skolan, så vi tänkte göra oss värda namnet, alla var emosar! (förutom två som var fjortisar.) Det var riktigt roligt ! ;D Bilderna är från Malin!

Åkte moppe hem med Julia, gick ut med Engla i det varma vädret, och sedan bar det av till Liseberg! Först var jag med Anna och Jennifer, vi lämna först tillbaka min jacka, sedan gick/åkte spårvagn till liseberg för att kolla på Salem Al Fakir. Åkte upp till lisebergstornet som inte längre finns och Persson köpte ben & jerry glass och Anna burger king. Jag smakade av dem. :p Vid 19.20 var vi nere vid scenen och det var inte alls mycket folk! Vi fick en väldigt bra plats nästan längst fram. Men mer folk kom, och under spelningen filmade de publiken och det var ända bort till huvudgatan. :D

Han var grymt bra! Älskar hela honom, han är stört skön! Jag kände inte igen så många låtar, kunde väldigt lite texter, men hade kalaskul ändå. Jag, Jennifer och carro stod och digga! Vet inte riktigt hur mycket de andra digga, vi var dom som stod längst fram av gänget och såg inte de andra så mycket. Konserten varade väl i ca 1timme, efteråt träffade jag Mina! Har inte sett henne på länge, det var väldigt roligt! Vi har bestämt oss för att träffas i sommar någongång. Hon är min mammas kusin, fast hon är lika gammal som mig. Lite skumt... ;)
Kenneth, Annas pappa kom och hämta oss vid mässan. När vi vänta så var jag och Jennifer lite uppspelta och sjöng och hade väldigt mysigt. <3

Salem al Fakir - I'm so happy


Idag har jag varit i skolan, hade betygsnack på tekniken, och jag kommer få mvg! Blev chockad när Urban sa det. Haha, min kommentar var; oj. :p Men är lycklig, lalala! :D På hemkunskapen gjorde vi tårta. det blev 4 olika tårtor, jag tycker våran blev godast! Vi hade vanlig sockerkakstårtbotten som vi gjort med hallonfyllning, vaniljcréme och grädde och kiwi som granering, mums! ;D När jag kom hem gick jag ut med Engla, la mig i sängen, läste, men som vanligt lyckades jag somna. Misslyckades totalt, åt inte middag förrän kvart i åtta, då hade jag inte ätit riktig mat sedan halv 11 och tårta halv 1. :p Så nu känner jag mig alldeles skum. Ska ta och lägga mig nu. ;)
 






//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: du kan skicka in nu annars :D det går fortfarande!

2010-06-02 @ 23:04:43
URL: http://matildalager.blogg.se/
Postat av: Elvira-Modesty

sv; Tack! Har för mig att jag hittade den på någon klädbytardag en gång i tiden.

Var också på Salem igår, söt pojk.

2010-06-03 @ 14:01:54
URL: http://elvira-modesty.blogspot.com
Postat av: ayaah ♥- Sweet 17!

Tack :D

2010-06-04 @ 11:02:50
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: ayaah ♥- Sweet 17!

Tack :D

2010-06-04 @ 11:02:50
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 12:02:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0