Regndans !

Det bara regnar och regnar....

Imorse kom faster Lena och hämtade mig hos mormor och morfar. Så dagen har spenderas inne i soffan, och spelat alfapet, jag vann! Vi ska inte avslöja poängen för Lenas skull... :p Har ätit god sort av tacos, fylla tortillabröden med köttfärs, rulla ihopp dem, hälla ost på och in i ugnen.
Till slut kände jag att hela kroppen var alldeles seg, så lånade deras träningscykel och cyklade 13.37 km! Och så ville jag få frisk luft så satte på mig bikinin och gick ut i regnet på en promenad runt huset. Det var kallare än jag trodde, men efter cykling och luft känner jag mig mycket piggare. :)

Ikväll blir det att äta hemlagad pizza och sedan får vi se vad som händer. :)
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Oj vilken hurtbulle du är! ;D♥

sv: Tackar! :)

2010-07-30 @ 19:46:57
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0