Gothia cup

Hej!

Idag har jag varit inne i Göteborg och kollat på gothia cup med Anna, Jullan och Julia. Först såg vi IFK GBG b16 mot något norskt lag, ifk vann med 3-0. Sedan B18 - ett sydafrikanskt mot ett indiskt. Där gick vi efter första halvlek, men då stod det 3-0 till sydafrikanska och deras målvakt fick röra bollen en gång under hela första halvlek. :p
Vi lämnade de kalla läktarna, det regna och blåste kallt, och gick och åt på fresco italia, åt pasta bolognese. Den var god, i alla fall värt 69:- inkl. dricka!
Gick tillbaka till Heden och kollade på b17 ifk 3 - 2 sundsvall. Ifk hade tur och lade mål i slutminutrarna och fick straff sista sekunden så de vann. ;)
De andra blev trötta på fotboll och ville gå och shoppa istället, så vi gick till kompassen och nordstan. Jag använder aldrig ringar, men tycker det är så snyggt, så bestämde mig för att använda det mer! Men äger bara en ring som är fin, och hittade en jättefin på gina som jag köpte. De var fyra lösa i ett packet, var i "silver" och hade olika små blommor på, en på varje ring. Väldigt fina och enkla! :)
Bussen hem, och sedan cyklade jag från Jörlanda långa vägen hem.

Anna och Julia under nyinköpt paraply som 3 av oss köpte. ;)


När jag kom hem åt jag god ost och skink paj och så fick jag masage av mamma. Hon är utbildad och har masagebord, men det var längesedan jag fick masage nu så det var väldigt skönt!
Nu ska jag dammsuga mitt rum, och ta det lugnt. I morgon blir det ullared! :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Sannie

haha nej, jag upptäckte det :P

men kanske kommer till användning någon gång framöver ;)

2010-07-19 @ 21:52:56
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: sass

sv: ne jag slutade tvåan, så börjar trean nu. går hotell och restaurang :)

2010-07-19 @ 23:42:24
URL: http://saaaaaaaandra.blogg.se/
Postat av: siel

tack så mycket, ja hon är as snögg :D

2010-07-20 @ 17:54:48
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0