mysdag med Matilda

Hejsan!

Idag har jag varit med Matilda Hansson. Vi träffades genom en kompis, Victoria, som jag gick tillsammans med i konfirmationen och Matilda går i hennes klass. Vickan hade kalas och bjöd oss båda, på så sett möttes vi. Vi började smsa och har träffats ett par gånger. Det blir alldeles för sällan, så det borde vi ändra på!
Men idag kom hon hit och hälsade på. Vi pratade om allt möjligt, t.ex. gymnasie, bakade scones (känner mig fort. lite illamående efter dem, åt för mycket, hehe) och spelade wii. Det var mysigt, och hoppas det inte dröjer lika länge denna gång. <3


I tisdags ansökte jag till gymnasie!! Det blev Kitas gymnasie/Samhäll/ekonomi som första val, och som andra val L M Engström, samma linje. Men jag är nästan säker att jag kommer in på första valet. Men detta som jag valt nu kan ju ändras. Vi har fram till 1 feburari, och det är bara att gå in på internet, och ändra så... Men ändå, det känns skönt att ha det gjort. Och jag är nöjd med mitt val, detta kommer nog bli GRYMT! :D

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: MALIN

ja, vi har faktiskt rosa matchställ =)

och nej, vi vann tyvärr inte..

2010-01-07 @ 20:50:50
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Matilda :)

Det var skit mysigt josse!

Får ses snart igen. Men Usch vilken ful bild du hade hittat på mej då gammal med :P(L)

2010-01-08 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0