God morgon

När jag vaknade för en timma sedan var jagöm lite här och där. Har träningsvärk i revbenen, armarna och benen. Sedan har jag också ont i ryggkotorna efter att ha gått upp och ner på hårt gympasalsgolv med en medicinboll. :P

 Nu ska jag och Engla ut och fota lite. Hon behöver komma ut, och jag vill fota så... Igår när jag var ute var det ingen sol heller, så biderna blev inte så bra. Förhoppningsvis blir de bättre idag när jag får bättre ljus. :)

Vid halv ett ska vi iväg till pappas kusin Ann som har 40-års kalas, och ikväll blir det tjejkväll hemma hos Jullan. Detta kommer nog bli en bra dag. :)

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv; Det är de som är skönast :) Det ligger i Södermanland. Ca 1 timma söder om sthlm :)

2010-01-02 @ 11:52:33
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0