vitt överallt

Ännu en dag i backen. En mycket kallare dag.... Uppe på toppen så var det inte lika mycket moln men solen lös inte. Men du var även ovanför dem. Men där uppe var det inte jättekallt. Men när man åkte ner mot dalen åkte man in i molnen och det var väldigt kyligt. Vi träffade en annan familj som är här som vi åkte med på förmiddagen. Efter halva tiden försvann killarna och åkte off-pist, då fick jag åka med Emilia, mamma och Ann-christin, och då går det inte så fort....



Åkte hem och lunchade. Lyckades göra så att alla korvar sprack, och när ja skulle göra varmchoklad tog jag 2 matskedar istället för 2 teskedar. Som tur var upptäckte min syster detta, så den förstödes i alla fall inte. Till efterrätt åt vi semla, det är ju semledagen! Mums! Hemmagjord. Förrut ville jag ha utan mandelmassa, men nu gillar jag mest med. ;) Efter lunch blev jag väldigt trött. La mig i soffan och läste lite, men sen var det ut i backen igen. Vi åkte då ca 2½ timme hela familjen, bara sista halvtimmen åkte jag och pappa.

Bastade idag med, sedan göra sig fin och gå på resturang. Gick på lilla krogen, som var jättemysig. Tog en tapastallrik med kyckling, fläskfilé, klysftpotatis, tomat, oliver och tsatsiki. Jättegott, var väldigt fräscht! Sedan hem och kolla på os, och softa med datorn. ;)

//Josefin♥

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Taack så mycket:)

2010-02-16 @ 23:33:15
URL: http://emelielindahl.blogg.se/
Postat av: Mormor

Bra bilder!!! Är det Emilia med hjälmen?



Ha en bra dag i backen!!!

2010-02-17 @ 08:01:55
Postat av: sandra

Den här gången blev det tjejer från Pixbos a-lag. Skulle vart killar också men A-lags killarna skulle iväg ;)

2010-02-17 @ 13:24:15
URL: http://ssomisandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0