tillbaka efter lov...

Hej!

Vaknade kl.6 imorse och kollade på hockeyn. Det gick ju lyckligt, Sverige vann med 3-0! När jag kom till skolan kollade vi slutet på Carolines mobil, men den hakade upp sig efter varje 10sekunder. Men innan dess åkte jag bussen. Och den var försenad så trodde jag missat den. :S Men den kom tillslut.

Hade svenska, engelska, spanska och gitarr innan lunch. Det gick riktigt bra på gitarren. Jörgen lär mig saker nu som han lär folk som går på musikhögskolan! Jag är grym! ;) Se´dan gjorde jag och Ellie klart vår serie om hur första världskriget blir från Europakrig till världskrig. Sist slöjd. Gör en enkel, taight svart kjol. Blir nog klar nästa vecka.

När jag kom hem skottade jag en stig så jag skulle kunna komma till bussen imon bitti, sedan gjorde jag en pasta/kyckling sallad och kollade på SATC. :)

Nu ska jag ta och läsa lite Emma.
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: mellis

sv: det beror på att jag var vänsterhänt som liten, men vi hade en tränare som var lite skum som sa att det var fel att vara vänsterhänt, så då fick jag träna upp min höger ^^

Okej, vad kul att höra ! :)

spelar ni eken cup ?

2010-02-22 @ 20:14:22
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0