Lång resa hem.

Hejsan!

Vi åkte från Åre klockan 6 i morse, och 12 timmar senare var vi hemma i Timmervik igen. Resan var lång och det var kö en bit p.g.a. vädret. Men det gick bra. Lyckades faktiskt läsa i bilen så nu har jag inte mycket kvar. Vi stannade i Mora på donken där det alltid är kaos. Mindre kaos idag en det brukar vara, skönt!

Imorgon börjar skolan igen. Hade hoppats på ett samtal från skolan där de tala om att skoldagen var iställd p.g.a snörisken, men tror det bara kommer bli önsketänkande. Men imon får vi ju vakna vid kl.6 då Sverige-Finland spelas. Måste ju se det jag hinner. Hinner bara se 1½ period, sen går min buss. Men när jag kommer till skolan ska jag försöka sno en dator och kolla där. Är lite av en sportnörd, jag vet! (y)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: mellis

sv: tack :D

Jadu, jag spelar både vänster och höger nia, jag kan spela med både vänster och höger hand så ^^

Hru går det för dig med handbollen ? :)

2010-02-22 @ 10:47:12
URL: http://thelifofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0