Beefalo

jag fick gjort lite mindre än halva no:n, får ta resten imon och på måndag. Det blev att vi åt på Beefalo, en resturang i lite amerikansk känsla, lite västern. Det var mysigt. Jag åt en chicken burgare med pommes, guacemole och nachos. Det var riktigt gott. Det var med lite tacos smak, istället för ketchup hade de salsa sås.

Men det är iskallt att gå ute nu. Vi hade väl 300m till resturangen och det gick nästan inte att gå därimellan. Man saknade nästan skidglasögonen som skyddar mot de kalla vindarna.

Nu under kvällen har vi kollat på färjan där en kille gick dejtningskurs. Haha, vilka meningslösa program det finns! Sedan såg vi csi, som också egentligen är väldigt dåligt... Men nu blir det något riktigt, Sverige - Vitryssland i hockey. Det ska vara sport nu! ;)

Har också suttit och knopat på en ny design. Den jag hade innan var höstig, nu är det vinter och då passar blått! Den till vänster är tagen här i Åre, och den till höger hemma i Timmervik. Blev nöjd, det är faktiskt en bild på mig själv där jag ser helt okej ut(och dom är inte så många).

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Tack :))

Du har gjort om designen ser jag, snyggt :)

2010-02-19 @ 21:31:54
URL: http://annamathisen.blogg.se/
Postat av: caroline♥

haha, inte alltid faktiskt(a)

men de är så sjukt gott, och min proffsiga bild äger!:D:D:D (h)

2010-02-19 @ 23:09:55
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0