Åhhh SHK!!!

Hej!

Längesedan men varför bry sig?! Lägger inlägg när jag har lust, och har inte känt för det den senaste tiden...

Idag har vi spelat match mot Höfers hemma i ica kvantum arena, och vi vann med 13-12! :D Det är sååå skönt med segrar, inget går upp mot den känslan!! I´m happy!! :D

Nu ska jag kolla på melodifestivalen. Jag hoppas på att Erik Sade är lika bra som han är snygg, och att Anna maria Espinosa har en lika bra låt som den till introt av livet enligt rosa. ;)



Sen blir det att lägga sig tidigt, för imon halv sex, lämnar vi hemmet och flyr norr ut till Åre. :D Kommer ha med mig datorn upp, så vem vet, det kanske blir något inlägg därifrån. :)

Ha en trevlig lördagskväll!
//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0