11 timmar...

Hejsan!
Sitter nu uppe i lägenheten. Vi åkte kl.05.30 hemifrån, hade piss- och tank pauser, men ingen längre. Vi var framme ca kl. 16.15. Under resan vet jag inte riktigt vad jag gjorde. :P Snörvlade en massa iaf, för hade först inte nässprayen hos mig. Försökte läsa, men lyckades bara med 1 kapitel sedan fick jag ont i huvudet.... Så lyssnade på musik (och Emilias snarkningar) och fick faktiskt mamma att leka lite med mig, men de där framme fuskade... :p





När vi kom fram hämtade vi nyckeln och gick sedan till lägenheten. Den är fin, liten och söt. Jag och Emilia har ett eget rum OCH egen säng! Brukar alltid få dela en dubbelsäng, så detta kommer bli en bra vecka! ;) Skulle hämta ut skidorna, och kön var evighetslåååång! Det tog upp mot en timme, segt.... Sedan vet jag inte om mina bjäxor passar, eller om de är små, men får testa imon, och annars är det bara att byta. Lätt som en plätt!


I morgon blir det ut och göra backarna oroliga! :D
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lägenheten ser fin ut!!! Hoppas ni får en bra & solig vecka. Engla mår bra!!!



Kramar till er alla.

2010-02-14 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0