Soon it's christmas!

Nu är det snart julafton! Har under helgen tagit fram allt mitt julpynt och igår satt jag och pysslade. Något som vi inte längre får göra i skolan, så det var mysigt att få göra det lite iallafall. Idag har jag städat iordning i gaderoben, så nu kan jag faktiskt gå där inne utan att trampa på något! Kan säga att det var längesedan sist...
Egentligen skulle jag iväg till Hisingen och spelat matcjh, men den blev inställd p.g.a. att massa i laget är sjuka, bl.a. våra tre målvakter. Jag får vara hemma och ladda upp inför julbordet på tofta istället. Åh, det ska bli så gott! Älskar hela grejen med julbord; maten, musiken, umgänget, känlan... Detta har jag gått och längtat efter sedan förra årets julbord. ;) Ska nu se till att jag inte äter för mycket till lunch så jag är riktigt hungrig till ikväll!

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0