Julaftons förmiddag

God jul alla kära läsare! Hoppas eran julafton har börjat bra, det har min! Igår gick jag och lade mig kvart över nio så var rätt utvilad i morse. Hela familjen inklusive mormor och morfar åt frukost tillsammans bestående av tomtegröt och vörtbröd. Sedan åkte jag, mamma, m&m till kyrkan och gick på gudstjänst. Den är väldigt fin och enkel, prästen pratar om julevangeliget och barn får komma fram och ställa upp djur och människor i krubban.
  På vägen hem träffade vi en galning på vägen så vi körde ner i diket. Men han stannade iaf och hjälpte oss att komma upp. Han och ca tio personer till. Hehe, tog kanske tio minuter, men det löste sig.

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0