Ikväll väntar mys !

Maten igår var supergod och det var lika mysigt som det har varit de andra åren. Min favorit var deras egna inlagda sill som var en blandning av massa i typ creme fraiche aktig sås. Åt även ris a la malta för faörsta gången, och det var gott. Smakade ungefär som risifrutti. När vi ätit upp kändes det som magen skulle spricka, hehe!
   Hem och kollade på Sverige - Norge som vi hade spelat in. Tyvärr vann ju inte Sverige, men tycker att de har varit grymma hela turneringen i genom och ska vara stolta!
   Idag har vi haft två lektioner, först var det gympa på friskis & svettis turion då vi boxades. Det var skoj, har aldrig gjort det innan! Efter när jag skulle måla mascara gick det knappt för händerna skakade. Sedan tillbaka till skolan och hade oseriös historia lektion med ett fråge-quiz. Nu har vi en ännu mer oseriös datorkunskapslektion där vi har två redovisningar; en om tonfisk och en om snö. Där får jag bland annat veta exempel på hur man kan ha kul i snö och vad det kan vara i snön om den är gul...
   Efter skolan ska jag hälsa på farmor, sedan tillbaka in till stan för att köpa de sista julklapparna och sist till Liseberg med Jullan. Åh, det ska bli så mysigt! :) <3

//Josefin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0