Veckohandling


På förmiddagen följde jag med mamma och veckohandlade. Först skulle vi tömma återvinning, när mamma kommer på att hon gömt kortet hemma. Hon åker och hämtar det, jag får återvinna. Sedan tanka på vägen till maxi. På maxi använde vi scanner, och vi var effektiva. Mamma hämta saker, jag scanna och packa i. Idag fick jag köpt min Ben & Jerry glass som jag ska njuta av mina två sista veckolovsdagar. Det blev half baked, är den god? Säg ja! ;) När vi skulle "checka ut" sa den att det var kontroll, och behövde packa upp allt igen. 
Mamma köpte en se och hör till mig. Lyckades få mig en skvallertidning för det var stort special av Camilla Läckberg bröllop och hennes bror är kompis med henne och var på bröllopet. Då måste man ju kolla om Peter va med i tidningen. Det var han inte.... :p Åkte även och handlade kräftor  och räkor till kvällens kräftskiva. Det är först kl. 17 skiva med släkten, sedan på kvällen med kompisarna och en stor för hela Timmervik.

Har precis bokat tågbiljetter upp till Stockholm helgen 17-19sept. då det är återträff med språkresefolket! :D

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: friida (:

sv: vi tackar! ja, hon är perfekt :D

2010-08-14 @ 14:52:05
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/
Postat av: Estelle

Sv: Nej den är köpt på bikbok :)

2010-08-14 @ 17:08:46
URL: http://estelleem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0