Någongång borde jag väll börja...

Trevlig torsdag allesammans!

Vaknade kl. 10 av att farmor ringde. Hon är en morgonmänniska som går upp vid 5, så för henne var det inte spec. tidigt. Sedan var det ingen annan hemma förutom jag och Engla så ingen svarade tidigt. Då hade jag kunnat somna om, men nu gick det inte. Det var nog ändå lika bra, behövde gå upp och få något gjort.
Åt frukost framför sex and the city, så börjar det bästa dagarna... Och äntligen fick jag börjat skriva på teknik uppgiften. Har haft den i ca två månader, men inte haft orken att sätta igång. Så nu, sex dagar innan den ska vara inne passa det väll bra! Blir lite smått trött på mig själv. Vet inte heller om jag ska skriva om bara mjölk eller fil. Det blir nog bara mjölk, fattar inte det med alla bakterier de stoppar i filen, och arla vill inte svara på de frågor jag skickar till dem. Jag fick bara andra saker, men inget svar på det jag ville ha. :s Tacka vet jag Bengt på milko. Han svarade snabbt och bra, det gillar vi! ;)
Så nu sitter jag och skriver om fodrets väg genom kons alla fyra magar. Det ska jag bli klar med idag. Ska även gå ut på promenad med hunden, och läsa lite engelska bok. Varför valde jag en FEMHUNDRATJUGO sidor tjock bok på engelska?!? Det var inte speciellt klokt, men det kan förhoppningsvis ge mig ett mvg, och den är faktiskt bra. Men jag fattar inte att det har gått 420sid. Det har inte hänt något speciellt än. Hon har mest varit hemma och legat i sängen. Hahaha, jaja. Bara jag får läst ut den. Måste vara klar på måndag, men det tror jag att jag hinner. By the way, jag läser boken watermelon av Marian Keyes.

Ni får en liten bild på mitt fönsterbräde. Det ända i mitt rum som är påskigt. Tänkte att jag fick mysa till det lite med ett levande ljus medans jag pluggar. Det går lättare då... :)



//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: mellis

sv: japp, allt går mycket bättre om man äter rätt!

Känner redan idag när jag började med mer nyttig mat, att jag blivit piggare ^^

okej, det är lite synd, för eken cup är underbar!

Mitt lag ska spela Åhus beachhandboll ^^ as nice!

2010-04-08 @ 20:35:54
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0