Mumsigt!

Hej!

Hade en underbar helg i Danmark med tjejerna! Vi vann 3 matcher, spela oavgjord 1 och förlorade 4. Men vi var grymt duktiga och endast 8 spelare med som kunde spela. Alltid bara 1 på bänken... Vi kämpa på bra, och lyckades komma till kvartsfinal i b-slutspel. Om ni vill läsa en lång genomgång av helgen kan ni gå in på min tränare Anders blogg, han har skrivit en del kan man säga!

Idag har jag och Anna cyklat till Jörlanda, tog bussen till Stenungsund där vi träffade Jullan. Vi gick runt lite på torget och kolla. Sedan vandrade vi hem till henne. Bakade kladdkaka som blev lite misslyckad, skulle kunna kalla det kladdkakesmet med ett chokladlock. x) Spelade pictionary med Jullans syster ebba. Jag och Ebba förlora tråkigt nog.

Nu försöker jag få mig själv att börja göra teknik uppgift. :p Haha, denna kommer bli kass. Men har tänkt, det vore ju roligt att testa att få g i något också! :p

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0