skolkort

Idag tog vi skolkort! Tycker det är hemskt, lyckas aldrig bli bra, får alltid stå på mittenraden i mitten och vara kortast. ;p Samma var det såklart idag. Men fick faktiskt se korten och på minst ett av dom såg jag bra ut, bara fotografen väljer den, men man får inte hoppas på för mycket....
  Efter fotograferingen hade vi en jättelång håltimma, svenska, gympa och sedan skulle det vara foto med elevrådet, men vi var fem pers. där så det blev inget. ;p Istället medans vi väntade och såg ifall några kom tog vi roliga kort med fotografens kamera (han hade gett oss tillåtelse), gick in på hemsidor och kollade på klasskorten, så det var bara jag och tre andra som fick se det från klassen. :) Fotografen var snäll, gå in på hans hemsida och kolla på bilder han tagit! :)

Har haft fint väder under hela dagen, men man börjar känna att hösten är på väg.. Luften har blivit kyligare och friskare, löven har gulnat och för första morgonen kom det rök ur munnen när man andades. Men jag gillar hösten. Det är en mysig årstid. Det är fint ute med färgerna, men man kan även sitta inne med en kopp varmchoklad, nerstoppad i soffan med filt och en bra bok, utan att folk tycker man är konstig eftersom man inte är ute. Man hör regnet slå mot fönstret och man värmer händerna på koppen. Det gillar jag. :)

När jag var hemma från skolan satte jag mig ute på mitt lilla kafé bord och gjorde lite so, sedan läste jag no och samtidigt lyssnade jag eftersom igår spelade jag in texten på mp3:n. Så lär jag mig bäst, lyssna och läsa samtidigt. Pluggade också spanska glosorna så idag känner jag mig som en duktig elv. ;) Efter kände jag mig välförtjänt av att läsa lite bok, så läste slut isprinsessan. Ska börja på nummer två av Camilla Läckberg, predikanten. :)

Imorse gick jag ut med Engla för då fick jag åka hemifrån klockan åtta istället för halv och tog med mig kameran.  Tänkte försöka få någon fin morgonbild men blev på fina, rosa blommor istället. :)



//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: emma

sv: kramfors, du då?:)

2009-09-10 @ 18:19:21
URL: http://emmass.webblogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg du har :) kika gärna in på min om du har tid :)

2009-09-10 @ 18:38:57
URL: http://emlysen.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Jag är självlärd. Började spela för ett år sedan. men det går bra, jag har spelat piano i 6 år däremot, tog piano lektioner i tre år och sen resten av tiden har jag bara lärt mej själv och övat :)

2009-09-10 @ 18:47:56
URL: http://emlysen.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så fin bild!

Ha en toppen bra fredag! ;-)

2009-09-11 @ 14:59:40
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0