lots of books

Hej!

Hade det kul på bokmässan. Jag och Matilda gick runt själva och kollade. Eller själva var vi inte, kändes som hela Göteborg bestämt sig för att gå dit idag. Vi var ändå där rätt tidigt, så jättemycket folk var det inte. När vi gick var det kö som gick utanför svenska mässan. xp
Jag köpte en kalender, vilket jag behövde! Den kostade bara 20kr så det var riktigt bra. Köpte även två böcker från statsmissionen, 15kr för båda! ;) Fick även en fick liten kasse gratis, tidningar och ett äpple. ;) Men det var kul!


Nu ska jag försöka få klart so:n som ska in på måndag, i alla fall så att det bara är att finslipa i morgon. Om 40 minuter är det IFK GBG borta mot Kalmar på TV4 som måste ses, och ikväll är det kalas hos Jullan. :D <3

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Petra ♥

svar: jag har en canon eos 1000d. :)

2009-09-26 @ 15:31:02
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: matilda

Tack josse :)<3

2009-10-02 @ 14:47:06
URL: http://avlillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0