final i svenska cupen !

Vilket lag är bäst? Nu har blåvitt tagit sig vidare till tredje svenska cup finalen i rad. De slog helsingborg borta med 3-1! Så nu bli det AIK i finalen, samma vecka som de spelar sista matchen i serien som också är mot AIK. Vi vinner båda! ;) Första målet lades av Sebastian Eriksson, vilket var kul, eftersom han bara gjort ett mål innan, andra av Hysén och sista av Bjarnason, som var ännu roligare eftersom det var första målet han lade i den blåvita tröjan. :D

Annars idag har jag stått i skolcafét med Evelina. Var även moppekurs så jag fick skippa gympan och åka in till Kungälv. Satte mig på McDonken och tog en McFeast meny och läste metro, rätt mysigt. Läste om öis seger och om att Kamal (en blåvit spelare, såklart) har skadat sig och kommer vara borta säsongen ut. "/ Gick bort till kursen efter och samtalade lite med Isabella och sen drog den igång. Gick rätt bra idag, har ändå lärt mig något. ;) När den sluta fick jag trycka i mig en macka, ochh gasa till träningen som började för 10 minuter sen. Men hann till tiden vi har hallen, missade bara löpningen, vilket var okej. ;p Det gick bra idag. Tränade 3-2-1 försvar och spelade lite match så. Och jag lade två mål av tre skott! Riktigt bra för att vara mig, och jah har en dålig vinkel från kanten så är riktigt glad! :D

Men det viktigaste under dagen var att jag fick en proaplats! Ringde till min kusins förskola uppe i Stock. Först till rektorn, som skulle pratade med avdelningen och som sedan skulle höra av sig. Och jag gick med mobilen i handen hela tiden och försökte få den att ringa. Och när jag var på väg till bussen så gjorde den det! Jag blev jätteglad när jag såg att det stod ett 08-nummer på displayen. Hon som jag pratade med verkar jättesnäll, och självklart fick jag praoa där! :D

Nu ska jag äta lite och sedan sova.
//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: caroline♥

Vet du va ja läste fast inte i metro men i chic..?!

att Lady GaGa e pank!:O

2009-09-16 @ 21:49:12
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0